Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Hulp nodig?

Vandaag bereikbaar tot 18.00.

01-01|Gesloten (Nieuwjaarsdag)24-12|09.00 - 16.00 (Kerstavond)25-12|Gesloten (1ste Kerstdag)26-12|Gesloten (2de Kerstdag)31-12|09.00 - 16.00 (Oudejaarsavond)

In dit artikel vind je het antwoord op veelgestelde vragen over de Toppers in Concert, je tickets van VakantieVeilingen en eventuele bijzonderheden.


Ik heb een mail gehad dat de ingang is gewijzigd.

Voor sommige vakken is de ingang gewijzigd, als dit voor jou van toepassing is heb je hierover een mail ontvangen. Het gaat hierbij om tickets in de vakken 419, 420, 421, 423 of 424? Heb je tickets in één van deze vakken? Dan moet je naar binnen bij ingang M. Bij andere ingangen zal je niet worden toegelaten en sturen ze je door naar ingang M. 


Door je tickets opnieuw te downloaden vanuit je account zal de juiste ingang vermeld staan op je tickets. Heb je jouw tickets al geprint en staat de oude ingang er nog op? Dan kun je ook gewoon met deze tickets naar binnen bij ingang M. 


We zitten niet naast elkaar, kan dit nog aangepast worden?

Tijdens het maken van de reservering van jouw tickets was er de mogelijkheid om meerdere tickets tegelijk te verzilveren. Als je dat hebt gedaan dan zit je met alle tickets in hetzelfde vak en op dezelfde rij. 


Is dit niet gelukt en zit je niet naast elkaar, dan is het helaas niet mogelijk om hier iets aan te wijzigen. Zowel VakantieVeilingen als de andere verkoopkanalen van de Toppers kunnen de uitgegeven plaatsen niet meer veranderen. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

In sommige gevallen lijkt het alsof er een paar stoelen tussen zitten. Er ontbreken soms stoelnummers in de Johan Cruijff ArenA, daar de vakken tabs toelopen, en er daardoor nummers tussen uitgehaald zijn. In die gevallen zit je dus wel gewoon naast elkaar.


Ik heb mijn tickets nog niet gereserveerd, kan ik dan naar binnen?

Het is belangrijk dat je na aankoop van je tickets deze reserveert via het systeem van VakantieVeilingen. Je kiest hierbij een datum. Zodra je een datum hebt geselecteerd, ontvang je een pdf die je kunt downloaden. Hierop staat een barcode, ingang, vak en stoelnummer(s). Dit is jouw toegangsbewijs. Wil je naast elkaar zitten? Reserveer dan tegelijk.


Hoe kan ik mijn tickets reserveren of verzilveren?

Heb je nog geen tickets met barcode, ingang, vak en stoelnummer? Dan moet je jouw tickets nog reserveren. Dit doe je door de volgende stappen te volgen: 


1. Ga naar https://www.vakantieveilingen.be/login.html of de VakantieVeilingen app

2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord 

3. Ga naar ‘Mijn Account’ en klik op ‘Gewonnen veilingen’ 

4. Klik hier op ‘Meer info’ bij jouw Toppers-veiling 

5. Klik vervolgens op ‘E-ticket’. Hier kun je jouw e-tickets verzilveren voor vrijdag 18 november 

 

Na het verzilveren kun je op dezelfde plek de tickets downloaden. Klik opnieuw op 'e-tickets' voor het openen van jouw toegangsbewijs.


Moet ik mijn tickets printen?

We raden aan om je tickets geprint mee te nemen naar de Toppers in Concert. Lukt dit niet, maak dan een screenshot van de tickets op je telefoon of download de tickets op je telefoon. Mocht er plots een probleem zijn met internet, dan kun je jouw tickets gewoon laten scannen. 


Is er informatievoorziening op locatie?

Voor vragen over je tickets kun je terecht bij het ticketloket van Ticketpoint, deze bevindt zich naast de ArenA. Verder heb je de mogelijkheid om je aan te melden bij Livecrowd. Dit is een live klantenservice op het gebied van bereikbaarheid, parkeren en OV. Je kunt je aanmelden via https://www.livecrowd.com/toppers22.


Overige informatie

Overige informatie over de Toppers in Concert 2022 kun je vinden via Ticketpoint:

https://klantenservice.ticketpoint.nl/nl/support/solutions/folders/17000140579

Het coronavirus en VakantieVeilingen, hoe zit dat nou precies?


Ook VakantieVeilingen volgt de richtlijnen van het Agentschap Zorg en Gezondheid en de Overheid. Op deze veel gestelde vragen pagina willen je informeren over de status van de gewonnen veilingen en de mogelijke gevolgen die daarop van toepassing zijn. 


Heeft het coronavirus invloed op de levertijd van mijn bestelde product?

Wij doen ons uiterste best om de beloofde levertijd te halen. Toch kan het gebeuren dat je pakket wat later geleverd wordt dan verwacht, vanwege vertraging in het verzendproces. In de toegestuurde Track & Trace informatie kun je zien wat de verwachte leverdatum van je pakket zal zijn. Onze excuses voor het ongemak! 


Verwerking van retourzendingen.

Vanwege de impact van de maatregelen rondom het coronavirus duurt het verwerken van retourzendingen langer dan je van ons gewend bent. Het kan tot 2 weken langer duren voordat je de terugbetaling ontvangt. We vragen hierin om je begrip en geduld.


Ik heb tickets voor een geannuleerd evenement, wat nu?

Per evenement wordt apart gekeken naar de beste oplossing voor jou. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van VakantieVeilingen of van de aanbieder over jouw tickets en de vervolgstappen. We vragen je vriendelijk om hier nog even op te wachten.


Ik heb gereserveerd bij een restaurant, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.

Wij volgen de richtlijnen van de Belgische overheid. Heb je een reservering staan en wordt die geannuleerd wegens corona, neem dan contact op met het restaurant. Het annuleren of wijzigen is niet mogelijk na aanleiding van het coronavirus. 


Ik heb tickets voor een pretpark, wat nu?

De openingsweekenden van de parken zijn uitgesteld. Bekijk de actuele openingstijden op de website van het park. Je tickets zijn het gehele seizoen geldig.


Ik heb een hotelovernachting geboekt, maar vanwege het coronavirus wil ik deze reservering wijzigen/annuleren.

Veel hotels hebben een aangepaste regeling, maar zijn wel nog gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het hotel je boeking annuleert ontvangen wij hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.


Ik heb een boeking op een vakantiepark, maar vanwege het coronavirus wil ik deze boeking wijzigen/annuleren.

Veel vakantieparken hebben aangepaste regelingen voor de komende periode, maar zijn nog wel gewoon geopend. Het is helaas niet mogelijk om je reservering te wijzigen of annuleren via VakantieVeilingen. In het geval dat het vakantiepark je boeking annuleert ontvangen we hier graag een schriftelijke bevestiging van. Zonder deze informatie kan VakantieVeilingen je niet verder helpen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat. 


Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:

1. Ga in je account naar 'Gewonnnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt

6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.


Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.


Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.




Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.

Helaas beschikken wij niet over deze code.


Mijn product is beschadigd geleverd

Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video. 


Mijn product is incompleet geleverd

Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.



Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

 


Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben:

- Je hebt nog geen account aangemaakt, dit kun je doen via:  https://www.vakantieveilingen.be/registreren.html

- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina: 

- Jouw wachtwoord in combinatie met je e-mailadres klopt niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'


Wanneer zijn de tickets geldig?

 

We hebben tickets geveild voor vrijdag 26 augustus 2022, zaterdag 27 augustus 2022 en zondag 28 augustus 2022. De tickets zijn de hele dag geldig. Welke dag voor jou van toepassing is, kun je zien op je bevestiging in je account. 

 

Hoe ontvang ik mijn officiële toegangskaarten voor de Grand Prix van België op het Circuit Spa-Francorchamps?

 

Om je officiële toegangskaarten te ontvangen, moet je je e-tickets van VakantieVeilingen verzilveren. Zonder deze kaarten heb je namelijk geen toegang tot het circuit. De toegangskaarten kun je nu downloaden via de link op het e-ticket van VakantieVeilingen.

Waar vind ik mijn VakantieVeilingen e-ticket? 

1. Ga naar www.vakantieveilingen.be/login of de VakantieVeilingen-app

2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord

3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’

4. Je kunt nu je VakantieVeilingen e-ticket downloaden 

5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je VakantieVeilingen e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code

 

Let op: je VakantieVeilingen e-ticket is niet je toegangsbewijs. Je moet je officiële toegangskaarten meenemen naar het circuit.

 

Hoe verzilver ik mijn toegangskaarten? 

 

1. Ga naar de hiervoor speciaal gemaakte website: https://www.xs2ticket.com/download/emesa    

2. Vul de code onder je QR-code op je VakantieVeilingen e-ticket in bij ‘Uw bookingscode’ en klik op Download

3. Vul je gegevens in en activeer het ticket zodat deze op naam gezet wordt

4. Download vervolgens het ticket naar je mobiel of computer

5. Heb je meerdere tickets gewonnen? Doorloop dit proces dan voor ieder ticket

6. Print je tickets uit en neem ze mee naar het circuit

 

Kan ik het circuit ook betreden met mijn VakantieVeilingen e-tickets?

 

Toegang tot het circuit is alleen mogelijk met de officiële toegangskaarten, te downloaden via https://www.xs2ticket.com/download/emesa

 

Ik kan mijn boekingscodes niet vinden, wat nu?

 

1. Ga naar www.vakantieveilingen.be/login of de VakantieVeilingen-app

2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord

3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’

4. Je kunt nu je VakantieVeilingen e-ticket downloaden 

5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je VakantieVeilingen e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code